website
Bestil før kl. 13.00 - så sender vi i dag
Fragt fra kun 39 kr - gratis over 498 kr

FAQ

Hvor lang tid tager det, før jeg har min bestilling?
Bestiller du inden kl. 13:00 på en hverdag, og har du valgt forsendelsesmetoden afhent i pakkeboks/posthus med GLS, kan du forvente at modtage din bestilling efter 1-2 hverdage. Husk, du kan altid følge din pakke med GLS track & trace.
Jeg har lavet en fejl i min bestilling – hvad gør jeg?
Er der opstået en fejl ved bestillingen f.eks. fejl i antal, størrelse, forkert tryk eller andet, så send os en mail på info@armario.dk, så vi kan nå at ændre bestillingen. Er det ikke muligt for dig at sende en mail, så skriv til os via vores kontaktside. Vi sidder altid klar ved vores mail, i hele åbningstiden (10:00 - 16:00).
Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse
Vi oplever desværre ofte, at vores ordrebekræftelser ender i SPAM/REKLAME/UØNSKET mapperne, hvorfor ordrebekræftelsen ofte er at finde der. Er det ikke muligt at finde din ordrebekræftelse i disse mapper, så send os en mail på info@armario.dk.
Hvordan pakkes min bestilling?
Alle bestillinger pakkes enten i genanvendelige boblekuverter eller papæsker. Din bestilling pakkes i en cellofanpose, og vi vedlægger vores visitkort. Vi vedlægger ikke din faktura / ordrebekræftelse i pakken, hvorfor du roligt kan sende pakken direkte til den ønskede modtager, uden modtageren får oplyst værdien af bestillingens indhold.
Jeg skal bruge min bestilling hurtigt - hvad gør jeg?
Bestiller du inden kl. 13:00 på en hverdag, kan du som regel forvente at GLS leverer til den pakkeshop du har valgt, dagen efter. Det er kun hvis du bestiller hylder, og bøjlestang, at vi har en længere leveringstid, da disse produkter skal forberedes.
Jeg har ikke modtaget min pakke, hvad gør jeg?
Fremgår forsinkelsen ikke af track & trace, kan du med fordel kontakte GLS. Vi har ingen indvirkning på GLS' forsendelse, og det er derfor kun GLS selv som kan afhjælpe problemet. Kontakt GLS på tlf.: (+45) 76 33 11 11
Lædervarer med navn - Hvordan indsætter jeg symboler?
Når du bestiller en lædernøglering med tekst hos os, kan du indsætte symboler i tekstfeltet. Bestiller du over din smartphone, kan du sagtens bruge dine emojis til at indsætte et hjerte eksempelvis. Bestiller du over din computer eller mac, kan du også sagtens bruge emojis her, men ellers er "<3" eller "♡" også godtaget. Er du i tvivl om dine symboler er med i tekstfeltet, så skriv evt. en kommentar i kommentarfeltet, når du bestiller.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Ønsker du at returnere en vare, skal du sende os en mail på info@armario.dk. Du skal være opmærksom på, at der IKKE er returret på varer med personligt tryk, eller varer som er speciallavet til dine behov - eksempelvis ved specialmål eller varer som kræver, at du indtaster specifikke mål.
Din bemærkning til os
Tilføj en Rabatkode

Vi pakker din bestilling ind i gavepapir for 20,00 DKK

Hvad kigger du efter?