FAQ

Hurtig levering - Hvor lang tid tager det, før jeg har min bestilling?

Bestiller du inden kl 13:00 på en hverdag, og har du valgt en forsendelsesmetode med omdeling til en adresse, eller afhentning i en pakkeboks eller hos et posthus, modtager du din pakke 1-2 hverdage efter bestilling.

Har du valgt alm. forsendelse, kan du forvente at modtage din pakke 2-5 hverdage efter afsendelse.

Jeg har lavet en fejl i min bestilling – hvad gør jeg?

Er der opstået en fejl ved bestillingen f.eks. fejl i antal, størrelse, forkert tryk eller andet, så ring til os med det samme på 28 68 28 38, eller send os en mail på info@armario.dk, så vi kan nå at ændre bestillingen.

Hvordan pakkes min bestilling?

Alle bestillinger pakkes enten i små papkasser eller boblekuverter.

Din bestilling pakkes i en cellofanpose, og vi vedlægger vores visitkort. Vi vedlægger ikke din faktura / ordrebekræftelse i pakken, hvorfor du roligt kan sende pakken direkte til den ønskede modtager, uden modtageren får oplyst værdien af bestillingens indhold.

Jeg skal bruge min bestilling hurtigt - hvad gør jeg?

Her hos Armario sender vi altid din bestilling samme dag, hvis du bestiller inden kl 13:00 - på den betingelse, at du har valgt leveringsmetoden "Omdeling til Privat" eller "Afhent i Posthus eller Pakkeboks".

Bestillinger som sendes med track & trace, altså med omdeling eller til afhentning, leveres efter 1-2 hverdage. Skal du bruge din bestilling hurtigt, så er det sikreste valg altid "Afhentning i Posthus eller Pakkeboks" - her leveres pakkerne også om lørdagen.

Jeg har ikke modtaget min pakke, hvad gør jeg?

Dette gælder ikke bestillinger med track & trace. 
Har du ikke modtaget din pakke, skyldes det (næsten) altid en forsinkelse hos postvæsenet.

Du kan altid se om posten er forsinket i lige netop dit postområde, via dette link:
http://www.postnord.dk/quick-finder/dagens-post

Er din bestilling mere end væsentligt forsinket, så send os en mail på info@armario.dk, og så sørger vi for at kontakte det pågældende postvæsen.

Hvordan trykker I nøgleringene?

Vi har specialiseret os i, at fremstille alle vores lædervarer i hånden. Vi anvender derfor ikke maskiner eller lign., som fjerner værdien i et håndlavet færdigprodukt.

Nøgleringe med tryk - Hvordan indsætter jeg symboler?

Når du bestiller en nøglering med tryk hos os, kan du indsætte symboler i tekstfeltet. Bestiller du over din smartphone, kan du sagtens bruge dine emojis til at indsætte et hjerte eksempelvis. Bestiller du over din computer eller mac, kan du også sagtens bruge emojis her, men ellers er "<3" eller "♡" også godtaget.
Er du i tvivl om dine symboler er med i tekstfeltet, så skriv evt. en kommentar i kommentarfeltet, når du bestiller.

 

Har du andre spørgsmål? Send os en mail på info@armario.dk